1. Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu, zaprasza do składania ofert cenowych na: „Piknik bezalkoholowy GRUNT TO RODZINKA 2023”
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Kompleksowa organizacja Pikniku bezalkoholowego GRUNT TO RODZINKA
3. Termin realizacji zamówienia: 6 sierpnia 2023 r. od 16:00 do 22:00
4. Okres gwarancji: nie dotyczy
5. Warunki płatności: Przelew do 7 dni od daty dostarczenia faktury
6. Inne istotne warunki zamówienia (np. warunki udziału w postepowaniu, przesłanki wykluczenia wykonawcy, przesłanki odrzucenia oferty)
- dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i zasobami technicznymi;
- zapewnienie osoby prowadzącej piknik oraz obsługi pikniku przez animatorów;
- zapewnienie wymaganej przepisami ochrony imprezy i obsługi medycznej;
- zapewnienie obsługi technicznej imprezy oraz sprzętu nagłaśniającego;
- opłacenie zużytej energii elektrycznej;
- zapewnienie wystarczającej ilości toalet, posprzątanie i wywiezienie śmieci oraz nieczystości;
- przygotowanie i przeprowadzenie programu z uwzględnieniem: gali otwarcia pikniku, minimum 8 profesjonalnych stanowisk animacyjnych o różnej tematyce z wyposażeniem, wraz z osobami przygotowanymi do przeprowadzenia warsztatów tematycznych z uczestnikami pikniku, interaktywnego programu animacyjnego dla dzieci trwającego min. 1 godzinę, turnieju rodzinnego o tytuł „SUPER RODZINKA”, widowiska artystycznego dla całej rodziny, gali zakończenia pikniku;
- zorganizowanie małej gastronomii (m.in. wata cukrowa, popcorn);
- zakup nagród do konkursów, gadżetów na kwotę min. 1000 zł,
- zakup 3 nagród na turniej rodzinny pn. „SUPER RODZINKA” o łącznej wartości min. 500 zł.
- zorganizowanie i wyposażenie programu wspierającego z wyszczególnieniem atrakcji płatnych i bezpłatnych dla uczestników pikniku zawierającego minimum:
a. dmuchane zabawki – 2 sztuki (bezpłatnie),
b. miasteczko zabaw dla dzieci w wielu od 0 do 6 lat (bezpłatnie),
c. stoisko z atrakcjami dla dzieci powyżej 6 lat (bezpłatnie),
d. dziecięcy salon piękności – m.in. malowanie twarzy (bezpłatnie),
e. stoiska z atrakcjami dla kobiet,
f. stoiska z atrakcjami dla mężczyzn,
g. stoiska do zabaw dla całej rodziny, - montaż i demontaż urządzeń animacyjnych i programowych,
- ścisła współpraca z Zamawiającym podczas trwania wydarzenia, a także w okresie przygotowań do niego
- zaproponowanie minimum jednej dodatkowej atrakcji według własnego pomysłu.
- posiadanie ważnej polisy OC od prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
7. Kryterium oceny ofert – cena 70%, atrakcyjność oferty 30 % wraz ze sposobem oceny ofert.
- Kryterium „cena”:
Pc = cn/cb x waga
Pc – Liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kategorii „CENA”
cn – Cena oferty z najkorzystniejszą ceną
cb – Cena oferty badanej
Waga – 70 - Kryterium „atrakcyjność scenariusza”:
Pa = an/ab x waga
Pa – Liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kategorii „ATRAKCYJNOŚĆ”
an – Liczba punktów oferty najkorzystniejszej w kategorii „ATRAKCYJNOŚĆ”
ab – Liczba punktów oferty badanej w kategorii „ATRAKCYJNOŚĆ”
Waga – 30
Punktacja od 0 do 30 pkt.
Trzy najatrakcyjniejsze oferty otrzymają kolejno: 30 pkt, 20 pkt, 10 pkt.
Pozostałe oferty otrzymają 0 pkt.
8. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość unieważnienia niniejszego postępowania lub niedokonania wyboru żadnej z ofert bez podania przyczyny.
9. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”;
b) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną i zeskanowana do formatu .jpg/.pdf lub opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
c) w przypadku przesłania oferty w formie papierowej poprzez operatora pocztowego lub złożonej osobiście, na kopercie należy umieścić napis „Oferta na Piknik Bezalkoholowy GRUNT TO RODZINKA 2023”;
d) do oferty należy dołączyć:
a. program pikniku wraz z kosztorysem uwzględniającym koszty poszczególnych atrakcji oraz kserokopię polisy ubezpieczeniowej,
b. referencje od minimum 3 instytucji.
10. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 lipca 2023 r. do godziny 12:00 w formie:
a) papierowej (osobiście, poprzez operatora pocztowego) na adres: Samorządowe Centrum Kultury w Mielcu (Al. Niepodległości 7, 39-300 Mielec).
b) elektronicznej na e-mail: sekretariat@kultura.mielec.pl