Regulamin wynajmowania pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu, oraz świadczenia usług w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu
§1
- Rezerwacja wynajmu pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz zamówienie świadczenia usługi przez SCK może nastąpić drogą elektroniczną, telefoniczną, faksem lub na piśmie najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed realizacją wynajmu lub usługi z podaniem celu wynajmu lub zamówienia z jednoznacznym pisemnym potwierdzeniem przez SCK wynajmu lub zamówienia (nie dotyczy inicjatyw kulturalno-oświatowych SCK oraz Organizatora).
- W wyjątkowych sytuacjach Dyrektor SCK może wyrazić zgodę na krótszy termin zamówienia niż wskazany w ust.1.
§2
- Stawkę odpłatności oraz warunki za wynajem pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz świadczonych usług Samorządowego Centrum Kultury w Mielcu – zwanym dalej SCK – określają cenniki stanowiące załączniki do niniejszego Regulaminu:
- załącznik nr 1 – cennik wynajmu pomieszczeń
- załącznik nr 2 – wzór umowy na wynajem pomieszczeń i świadczenie usług
- załącznik nr 3 – cennik wynajmu nagłośnienia
- załącznik nr 4 – cennik świadczenia usług
- załącznik nr 5 – cennik wynajmu sprzętu
- Cennik wynajmu pomieszczeń, który stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu zawiera dwa rodzaje opłat:
- opłata komercyjna – działania Najemcy nastawione są na osiągnięcie korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych (wynajem komercyjny)
- opłata niekomercyjna – działania Najemcy nie są nastawione na osiągnięcie korzyści zarówno materialnych jak i niematerialnych (wynajem niekomercyjny).
- W uzasadnionych przypadkach Dyrektor SCK może odstąpić od pobierania opłat lub ją obniżyć. Może to nastąpić tylko w przypadku wynajmu o charakterze niekomercyjnym i wymaga złożenia przez zainteresowany podmiot pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem.
- Podmioty, które wraz z SCK są organizatorami wydarzeń odbywających się w SCK mogą być zwolnione z opłat za korzystanie z pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu lub świadczonych usług, decyzją Dyrektora SCK.
- Możliwy jest wynajem lub świadczenie usługi nie ujętych w Regulaminie. Opłata, w takich przypadkach jest negocjowana z pracownikiem – specjalista ds. administracji i wymaga akceptacji Dyrektora SCK.
§3
- .W przypadku wynajmu wymagającego przygotowania wynajmowanej sali w szczególności choć nie wyłącznie:
- montażu i demontażu scenografii
- montażu i demontażu nagłośnienia lub oświetlenia
- sprzątania sali
- usuwania szkód
stawka godzinowa za czas niezbędny do wykonywania w/w czynności wynosi 30% podstawowej stawki brutto za czas wynajmu. - Wynajem sali następuje łącznie z obsługą pracownika SCK, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Najemcę takiego zapotrzebowania - z zastrzeżeniem, że mieści się to w zaplanowanym harmonogramie pracy osoby obsługującej.
- Kwota należna SCK za wynajem lub świadczone usługi powinna być wpłacona gotówką w Sekretariacie Domu Kultury SCK w dniu wynajmu lub świadczonej usługi lub przelewem w terminie 7 dni od dnia wynajmu lub świadczonej usługi, na podstawie faktury VAT wystawionej przez SCK i dostarczonej Najemcy lub Zleceniodawcy.
§4
- Wynajem nagłośnienia poza teren SCK następuje łącznie z obsługą pracownika SCK (nagłośnienie pełne), z zastrzeżeniem, że mieści się to w zaplanowanym harmonogramie pracy osoby obsługującej. W innym przypadku wymaga uprzedniej zgody Dyrektora SCK.
- Wydanie sprzętu może nastąpić najwcześniej w dniu roboczym poprzedzającym wydarzenie, a zwrot najpóźniej w następnym dniu roboczym po zakończeniu wydarzenia (nagłośnienie podstawowe).
- Wykaz nagłośnienia podstawowego i pełnego wraz z cennikiem stanowi załącznik nr 3 do Regulaminu.
§5
- SCK prowadzi sprzedaż biletów wstępu na wydarzenia organizowane przez podmioty zewnętrzne (imprezy obce) za kwotę każdorazowo ustalaną indywidualnie.
- Podstawą sprzedaży biletów jest umowa zawarta pomiędzy SCK a Zleceniodawcą. Umowa musi być zawarta przed rozpoczęciem sprzedaży biletów.
§6
- SCK świadczy dodatkowe usługi, których wykaz wraz cennikiem stanowi załącznik nr 4 oraz wynajmuje sprzęt, którego wykaz wraz cennikiem stanowi załącznik nr 5 do Regulaminu.
- Usługi świadczone są a sprzęt wynajmowany na podstawie zawartej umowy.
§7
- W celu zawarcia umowy, niezbędne są następujące dane:
pełna nazwa, adres, NIP Najemcy lub Zleceniodawcy,
dane osoby uprawnionej do reprezentowania Najemcy lub Zleceniodawcy
określenie terminu oraz przeznaczenia wynajmu pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu lub świadczonej usługi. - Powyższe dane należy podać po potwierdzeniu rezerwacji celem sporządzenia umowy.
- Umowę najmu lub świadczenia usługi podpisuje Dyrektor SCK.
§8
- Najemca lub Zleceniodawca zobowiązany jest do:
- przestrzegania zawartej umowy,
- utrzymania czystości w wynajmowanych pomieszczeniach,
- przestrzegania przepisów BHP, P.POŻ, i przepisów porządkowych,
- podporzadkowania się pracownikowi SCK w zakresie wskazanym w umowie,
- ponoszenia odpowiedzialności za osoby pozostające pod jego opieką,
- dbałość o powierzone mienie SCK.
- Najemca zostanie obciążony pełnymi kosztami naprawy uszkodzeń powstałym w związku z wynajmem lub świadczoną usługą w wyniku niewłaściwego użytkowania lub nienależytego nadzoru.
§9
Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§10
Regulamin podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
Załącznik nr 1. do Regulaminu wynajmowania pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz świadczenia usług w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu
CENNIK WYNAJMU POMIESZCZEŃ
Rodzaj pomieszczeń |
sala konferencyjno - koncertowa nr 1150 miejsc siedzących/powierzchnia sali 255m2:
|
sala widowiskowa401 miejsc siedzących, powierzchnia sala+balkon: 304 +134m2, powierzchnia sceny: 200m2, okno sceniczne: 4,8m x 7,66m
|
centrum wystawienniczo-promocyjne180 miejsc siedzących, powierzchnia: 376m2
|
górna sala baletowapowierzchnia: powierzchnia: 133m2/30 osób
|
hall górny/dolnypowierzchnia 182m2 / 182m2
|
PAŁACYK OBORSKICHsala karmazynowa / 45 miejsc siedzących / powierchnia sali:
|
JADERNÓWKAsala wystaw / 50 miejsc siedzących / powierzchnia sali: 130 m2
|
Załącznik nr 2. do Regulaminu wynajmowania pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz świadczenia usług w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu
CENNIK WYNAJMU NAGŁOŚNIENIA
Rodzaj nagłośnienia |
|
Załącznik nr 3. do Regulaminu wynajmowania pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz świadczenia usług w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu
CENNIK ŚWIADCZENIA USŁUG
Rodzaj świadczonej usługi |
|
|
|
|
obsługa widza
|
Załącznik nr 4 do Regulaminu wynajmowania pomieszczeń, nagłośnienia, sprzętu oraz świadczenia usług w Samorządowym Centrum Kultury w Mielcu
CENNIK WYNAJMU SPRZĘTU
Rodzaj sprzętu |
płotki zaporowe: 12 zł brutto/sztuka |
sztalugi drewniane: 12 zł brutto/sztuka |
W powyższych kwotach zawarty jest podatek VAT